beantwoord

Waarom kan ik de net gekochte tickets niet op de NS App laden ?

  • 27 April 2024
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Heb net 2 Tickets gekocht, heb ook een bevestigingsmail ontvangen, maar zodra ik op “ Tickets laden” ga gebeurt er niets ! Als ik via de IMAC op de Site van de NS ga, dan inlog  en kijk onder mijn bestellingen, is er niets te zien, “ u heeft geen bestellingen”  ???  Hoe dan ?? 

 

Gelukkig heb ik deze Tickets wel al uitgeprint !  

Ook heb ik de iPhone al uit en weer aan gezet !   Wat kan ik nog doen ?? 

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp ;-) 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 27 April 2024, 15:01

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Bommi65, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat de e-tickets niet meer zichtbaar zijn in de NS-App. Gelukkig heb je de e-tickets al uitgeprint.

Helaas weet ik niet waarom de tickets niet meer zichtbaar zijn in jouw NS-App. Je zou eventueel nog kunnen proberen om de NS-app te verwijderen en opnieuw te downloaden.
Ik wil je anders vragen contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Dan kan mijn collega met je mee kijken naar jouw bestelling.

Reageer