Heb net 2 Tickets gekocht, heb ook een bevestigingsmail ontvangen, maar zodra ik op “ Tickets laden” ga gebeurt er niets ! Als ik via de IMAC op de Site van de NS ga, dan inlog en kijk onder mijn bestellingen, is er niets te zien, “ u heeft geen bestellingen” ??? Hoe dan ??
Gelukkig heb ik deze Tickets wel al uitgeprint !
Ook heb ik de iPhone al uit en weer aan gezet ! Wat kan ik nog doen ??
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp ;-)
Beste antwoord door Melissa NS
Goedemiddag Bommi65, Welkom op de NS Community!
Vervelend dat de e-tickets niet meer zichtbaar zijn in de NS-App. Gelukkig heb je de e-tickets al uitgeprint.
Helaas weet ik niet waarom de tickets niet meer zichtbaar zijn in jouw NS-App. Je zou eventueel nog kunnen proberen om de NS-app te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ik wil je anders vragen contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Dan kan mijn collega met je mee kijken naar jouw bestelling.
Vervelend dat de e-tickets niet meer zichtbaar zijn in de NS-App. Gelukkig heb je de e-tickets al uitgeprint.
Helaas weet ik niet waarom de tickets niet meer zichtbaar zijn in jouw NS-App. Je zou eventueel nog kunnen proberen om de NS-app te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ik wil je anders vragen contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Dan kan mijn collega met je mee kijken naar jouw bestelling.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.