Mijn dochter komt met haar gezin naar Nederland en wil graag met het ov gaan reizen. Ik heb al gezocht of ik iets aan mijn flex abonnement kan hangen maar kan dat niet vinden.
Iemand suggesties? Er zijn 2 kinderen van onder de 12 bij.
Mijn dochter komt met haar gezin naar Nederland en wil graag met het ov gaan reizen. Ik heb al gezocht of ik iets aan mijn flex abonnement kan hangen maar kan dat niet vinden.
Iemand suggesties? Er zijn 2 kinderen van onder de 12 bij.
Beste antwoord door Momo
Voor de kinderen onder de 12 in ieder geval een persoonlijke OV-chipkaart aanvragen met Kids Vrij erop, dan reizen ze gratis mee met de trein. Bij bus, tram en metro hebben ze dan leeftijdskorting.
Verder hangt het er vanaf hoe lang ze hier zijn, hoe veel ze denken te gaan reizen en welke dagen en tijden. Een NS Flex abonnement bestellen gaat het makkelijkst met een Nederlandse bankrekening (betaling via iDeal) en het naar uw eigen adres in Nederland laten sturen. Als de kaart wordt meebesteld met het NS abonnement moet dat minstens 7 dagen van tevoren gedaan worden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.