Skip to main content
beantwoord

Welke voorwaarden gelden er voor Meereisretour Daluren?

  • 23 July 2024
  • 8 reacties
  • 294 Bekeken

Ik zie momenteel meerdere voorwaarden staan met betrekking tot het Meereisretour Daluren.

Welke Productvoorwaarden Meereisretour Daluren zijn nu eigenlijk leidend?

 

 

 

Actievoorwaarden Meereisretour Daluren. Utrecht, juli 2024

https://storage.googleapis.com/media-ns-summer-2024-prod/terms/coupons/NS%20Actievoorwaarden%20Meereisretour%20Daluren.pdf

 

 

Voorwaarden Meereisretour Daluren. Geldig vanaf juli 2024

https://www.ns.nl/binaries/_ht_1721114798307/content/assets/ns-nl/voorwaarden/actievoorwaarden/weg-weg_weken_meereisretour_daluren.pdf

 

 

 

8 reacties

U denkt, na twee topics waar je al vragen stelt over dit onderwerp, er nog maar eens een openen...…

Waarom je vraag niet in een van de andere topics waar je al actief bent.

Die van juli 2024 lijken me aardig up to date, trouwens.

Reputatie 7

Alle nieuwe voorwaarden zijn ingegaan op 1 Juli 2024, ik gok deze dus ook.

Badge +3

Uit de url/link kan je eigenlijk al opmaken dat de eerste een door Google opgeslagen pagina is (of in ieder geval een gedeeld document in Google Docs dat ‘gepubliceerd’ is), en de tweede de voorwaarden zoals ze nu op de NS website staan?

De 2e klas beperking is verdwenen, en op het ticket zelf (een meereisretour zoals alle andere) staan ook de standaard voorwaarden.

Dat is dus bij deze gelijk getrokken, je mag met iedereen meereizen (óók als die persoon een 2e klas vervoerbewijs heeft en gebruik maakt van een 1e klas upgrade). En het vervoerbewijs van met wie je meereist hoeft geen abonnement te zijn (art. 2d).

Reputatie 7
Badge +3

Beide voorwaarden bestaan naast elkaar. In de bovenste voorwaarden staat een link naar de “volledige voorwaarden". Die link verwijst naar de onderste voorwaarden.
Heel handig.

Als ik naar bepaalde voorwaarden zoek, ongeacht welk bedrijf of in welke context dan raadpleeg ik de voorwaarden welke echt op de website van het bedrijf zelf staan, en dus zeker niet op een compleet andere site.

In dit specifieke geval dus op de website van NS.

Reputatie 7
Badge +3

Beide voorwaarden bestaan naast elkaar. In de bovenste voorwaarden staat een link naar de “volledige voorwaarden". Die link verwijst naar de onderste voorwaarden.
Heel handig.

De bovenste voorwaarden zijn volgens mij niet meer geldig. Vanaf de pagina waar je je Meereisretourcode kan claimen is de link naar de voorwaarden aangepast, dat is nu:

https://storage.googleapis.com/media-ns-summer-2024-prod/terms/coupons/NS%20Actievoorwaarden%20Meereisretour%20Daluren%20(1).pdf

En daar staat niet meer dat de Meereisretour alleen in de 2e klas geldig is. 

 

Reputatie 6

Momo heeft gelijk, de voorwaarden zijn geupdate. In het eerste bericht van dit topic is een oudere versie van de voorwaarden gelinkt, de link van Momo zijn de huidige voorwaarden. 

De regel dat dit product alleen geldig is in de 2e klas is verwijderd. 

Reputatie 7
Badge +3

Momo heeft gelijk

Kijk, dat wil een vrouw graag horen van een man, jij begrijpt dat tenminste. 🤣

 

Ik weet alleen niet wanneer die voorwaarden aangepast zijn. Het zou best kunnen dat op het moment dat Michiel de link volgde vanaf de actiepagina dat daar toen nog wel de oude URL stond. Bij die 2e voorwaarden in zijn bericht was het al eerder aangepast.

Het was natuurlijk niet zo handig van NS dat in de voorwaarden waarnaar je gelinkt werd vanaf de actiepagina stond dat de Meereisretour alleen in de 2e klas geldig was en je verder verwezen werd naar de volledige voorwaarden waar in 1 sectie stond dat het alleen geldig was in de 2e klas en in een andere sectie dat het geldig was in dezelfde klasse als degene met wie je meereist (deze “oude” volledige voorwaarden staan intussen niet meer op de NS website). Plus dat er bij Meereisretourticket zelf ook wordt gesproken over dezelfde klasse. Misschien was het wel de bedoeling dat de Meereisretour nu alleen in de 2e klas geldig zou zijn, maar met de tegenstrijdige voorwaarden is dat lastig volhouden. Als NS dergelijke Meereisretours in de toekomst wel alleen in de 2e klas geldig wil laten zijn, zal men dit eenduidig in alle voorwaarden moeten zetten. 

Reageer