Ik heb voor zondag 30 juli a.s. een meerijskaartje besteld voor 9,95. Nu is door het slechte weer de datum en traject veranderd. We gaan nu dinsdag 1 augustus weg. Kan dit gewijzigd worden?
Ik heb voor zondag 30 juli a.s. een meerijskaartje besteld voor 9,95. Nu is door het slechte weer de datum en traject veranderd. We gaan nu dinsdag 1 augustus weg. Kan dit gewijzigd worden?
Etickets kunnen na aankoop niet worden veranderd, dat staat ook duidelijk in de voorwaarden.
Goedemiddag Kitty8mank en welkom bij de NS Community.
Nee, dit is niet mogelijk. Gegevens kunnen niet meer gewijzigd worden wanneer een E-ticket volledig is aangeschaft. Er zal voor de nieuwe reisdatum sowieso een nieuw ticket aangeschaft moeten worden.
Als het huidige ticket nog niet is geopend dan is er wellicht nog wel iets mogelijk uit coulance. Je kunt daarvoor contact op nemen met onze Klantenservice, zij kunnen dan even mee kijken. Contact kan telefonisch, via chat of Social Media. Op deze pagina kun je alle contactdetails vinden.
De code wordt eenmalig per abonnementhouder verstrekt. Mocht je een nieuwe code kunnen bemachtigen dan zou je voor je het nieuwe meereiskaartje koopt eerst de voorwaarden kunnen lezen voor je deze aanvinkt. De weersvoorspellingen zijn voor a.s. dinsdag in mijn regio niet al te best. Zou zonde zijn als je weer betaalt voor een kaartje wat je niet wilt gebruiken. Je kunt ook wachten met verzilveren op de dag zelf.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.