beantwoord

wijzigen meereiskaartje

  • 28 July 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb voor zondag 30 juli a.s. een meerijskaartje besteld voor 9,95. Nu is door het slechte weer de datum en traject veranderd. We gaan nu dinsdag 1 augustus weg. Kan dit gewijzigd worden?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 July 2023, 13:10

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb voor zondag 30 juli a.s. een meerijskaartje besteld voor 9,95. Nu is door het slechte weer de datum en traject veranderd. We gaan nu dinsdag 1 augustus weg. Kan dit gewijzigd worden?

Etickets kunnen na aankoop niet worden veranderd, dat staat ook duidelijk in de voorwaarden.

Goedemiddag Kitty8mank en welkom bij de NS Community.

Nee, dit is niet mogelijk. Gegevens kunnen niet meer gewijzigd worden wanneer een E-ticket volledig is aangeschaft. Er zal voor de nieuwe reisdatum sowieso een nieuw ticket aangeschaft moeten worden.

Als het huidige ticket nog niet is geopend dan is er wellicht nog wel iets mogelijk uit coulance. Je kunt daarvoor contact op nemen met onze Klantenservice, zij kunnen dan even mee kijken. Contact kan telefonisch, via chat of Social Media. Op deze pagina kun je alle contactdetails vinden.

Reputatie 7
Badge +3

De code wordt eenmalig per abonnementhouder verstrekt. Mocht je een nieuwe code kunnen bemachtigen  dan zou je voor je het nieuwe meereiskaartje koopt eerst de voorwaarden kunnen lezen voor je deze aanvinkt. De weersvoorspellingen zijn voor a.s. dinsdag in mijn regio niet al te best. Zou zonde zijn als je weer betaalt voor een kaartje wat je niet wilt gebruiken. Je kunt ook wachten met verzilveren op de dag zelf.

Reageer