Op 04 juli 2023 reisde ik tussen Hengelo en Houten om 1435-1651 uur.
Tijdens deze reis zijn zowel mijn ov-chipkaart als mijn "1 dag ov vrij" kaart in- en uitgecheckt.
Beide kaarten zaten dicht bij elkaar in mijn portemonnee. Ik wil graag de 40% kortingsprijs van deze treinreis, €14,76 van mijn ov-chipkaartrekening betalen en ik wil graag een nieuwe "1 dag ov vrij kaart". Omdat een nieuwe "1 dag ov vrij kaart" veel duurder is, wil ik u vragen deze fout te herstellen.
"1 dag ov vrij kaart nummer **********92. en geldig op 1dag t/m 31-01-2025. met vriendelijke groet.
Zowel mijn ov-chipkaart als mijn dagkaart zijn per ongeluk gebruikt tijdens een treinreis.
Beste antwoord door Tochjo
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
En nu wellicht ten overvloede: in het vervolg is het raadzaam niet uw portemonnee, maar alleen één kaartje voor de lezer te houden. Nu OVpay is ingevoerd, kan het anders ook nog voorkomen dat uw bankpas gelezen wordt en dat u om die reden dubbel betaalt.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.