beantwoord

defecte lift station Zandvoort

  • 19 January 2022
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik reis vanmorgen voor het eerst met fiets, en de lift was defect. Niet handing, nu moest ik m'n fiets alle traooen afslepen, best gevaarlijk. Er zijn geulen, naar een normale trap is te steil voor het gewicht van een fiets. 

Kan natuurlijk gebeuren. Gewoon pech. 

Maar nu hoor ik dat de lift in de ochtenden nooit werkt. 

Dat betekent dat mensen met een beperking dus in de ochtend nooit kunnen reizen, en het meenemen van een fiets ernstig wordt bemoeilijkt. 

Lijkt me vreemd, hoop dat het niet waar is. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 21 January 2022, 13:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Welkom op dit forum.

 

Ik denk niet dat de lift alleen in de ochtend niet werkt. Momenteel zijn er heel veel liften defect ivm het ontbreken van onderdelen. Dit kan soms wel enige tijd duren. 

De gootjes om de fiets mee naar beneden te brengen zijn inderdaad niet gebouwd voor de hedendaagse vaak elektrische fietsen. Die zijn te zwaar en het vereist de nodige kracht om deze veilig naar beneden en naar boven te brengen.

 

Ik heb er even wat uitvraag voor gedaan, want dit weet ik zelf helaas niet.

Hoi, dank voor de reacties tot zover. 

Idd, liften waren óók defect in Haarlen en Beverwijk ik heb een  normale fiets, en omhoog langs de geulen langs de trap is ok. Omlaag is echt onveilig. 

Dit was dus de 1e  en voorlopig laatste keer, met de fiets in de trein. 

Ik voel mee met iedereen die een beperking heeft en hier dus dagelijks mee van doen heeft. 

Ik verneem zojuist dat het bedieningspaneel op niveau 1 niks doet. In de lift zelf en op niveau 0 wel. Mijn collega gaat hier gauw werk van maken. Bedankt voor het melden!

Reageer