Skip to main content

Station Maarssen is/was de afgelopen vijf maanden ontoegankelijk vanwege een defecte lift en roltrap. Op 1 maart 2024 besteedde MAX Meldpunt hier uitgebreid aandacht aan:             https://www.maxmeldpunt.nl/uitzendingen/is-droomsap-veilig-te-gebruiken/ (zie vanaf18:38). Tot onze verbazing en vreugde waren de liften binnen 24 uur na de uitzending plotseling weer gerepareerd. De roltrap is echter nog steeds defect. In de NS app wordt bij voorzieningen nu (15-3) nog steeds aangegeven dat de lift defect is, ondanks het feit dat de liften sinds 2 maart weer in werking zijn. Reizigers met een beperking die op basis van de informatie in de NS app hun reis willen plannen worden nu dus onjuist geïnformeerd. Hoe is dit nu geregeld? Wordt de mededeling in de app ge(de)activeerd door de sensor in de lift of is de NS afhankelijk van een melding van ProRail? 

Op onderstaande particuliere site zijn de storingen inmiddels wel verwijderd. NS is helaas vaak niet zo snel met dit soort dingen. NS is afhankelijk van Prorail, het zou ook kunnen zijn dat Prorail dit rechtstreeks in de NS-App plaatst.

https://stationsliftstoringen.nl/actuele-storingen/


 

Op onderstaande particuliere site zijn de storingen inmiddels wel verwijderd. NS is helaas vaak niet zo snel met dit soort dingen. NS is afhankelijk van Prorail, het zou ook kunnen zijn dat Prorail dit rechtstreeks in de NS-App plaatst.

https://stationsliftstoringen.nl/actuele-storingen/

 

Dank je. Mooie en nuttige website. Is er ook zoiets voor defecte roltrappen?


 

Op onderstaande particuliere site zijn de storingen inmiddels wel verwijderd. NS is helaas vaak niet zo snel met dit soort dingen. NS is afhankelijk van Prorail, het zou ook kunnen zijn dat Prorail dit rechtstreeks in de NS-App plaatst.

https://stationsliftstoringen.nl/actuele-storingen/

 

Dank je. Mooie en nuttige website. Is er ook zoiets voor defecte roltrappen?

Nee helaas niet


Reageer