NS reisassistentie op zijn best!

  • 14 November 2021
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Reputatie 1

Maandag 4 oktober kwam met mijn scootmobiel ik op Nijmegen Centraal bij NS reisassistentie maar er was iets fout gegaan, mijn boeking stoned op november. Dat be hield de medewerkster er niet van om het ter plekke te veranderen, zodat ik mijn trein naar Schiphol zou kunnen halen.

Na mij aangemeld te hebben ging ze met mij naar het perron, en daar vroeg een andere reiziger waarom de trein vandaag niet naar Schiphol gaat…

Dat was dus mijn trein, wat nu? Ze belde gelijk met de centrale, riep de conducteur en na overleg ging ik toch met de trein richting Schiphol. Onderweg heeft de centrale meermaals gebeld, de conducteur kwam ook geregeld langs en uiteindelijk kom ik in Utrecht overstappen. Uiteindelijk was ik slechts 15 minuten later op Schiphol.

Dat ik daarna toch mijn vlucht niet gehaald heb lag zeker niet aan de NS! Complimenten zo'n service maakt het mogelijk voor invaliden om te vertrouwen op de NS!

De reisassistentie op Schiphol heeft me uiteindelijk op een andere vlucht gezet zodat ik 's avonds toch thuis kwam.


1 reactie

Geweldig, wat een service!!

Afgelopen weekend uitgeprobeerd: met mijn driewieler op de trein retour Etten-Leur naar Deventer voor de eerste keer.Bestspannend…. gaat dit kloppen?

Als een bus!!! Zeer behulpzaam personeel. Zodoende wordt mijn acciradius vergroot wat betreft fietstochten maken.

Dit is voor herhaling vatbaar.

Reageer