Goedenavond,
Zojuist heb ik via de telefoon een reis proberen te boeken van Bad Bentheim naar Berlin Hbf en vice versa. Bij het boeken werd echter aangegeven dat het niet mogelijk is om reisassistentie van een buitenlands station naar een buitenlands station aan te vragen via NS International. Weet iemand wellicht waarom en sinds wanneer dit is? Medio mei was het namelijk nog wel mogelijk.
Red. De reden waarom ik begin op een buitenlands station is om zo de onbetrouwbare liften in Deventer en Hengelo te ontwijken. En de reden dat ik het graag via NS International boek is om spraakverwarringen te voorkomen bij het boeken in het Engels/Duits.
beantwoord
Reisassistentie van en naar een buitenlands station
Beste antwoord door rvdborgt
miesiel schreef:
Dank voor jullie reacties. De te volgen weg is mij bekend evenals de reserveringstermijn. Het gaat mij er vooral om of het inderdaad klopt dat er via NS International geen reisassistentie meer geregeld kan worden voor een reis vanaf een buitenlands station naar een buitenlands station.
Dat klopt niet. Ze zijn verplicht om dat op aanvraag te regelen, als ze er ook treinkaartjes voor verkopen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.