Als ik met mijn rolstoel reis en ik vast kom te zitten op een perron omdat de lift defect is, welke ondersteuning is hiervoor vanuit de NS en wat zijn mijn mogelijkheden op dat moment. Ik had ook gelezen dat normale NS medewerkers mij niet mogen helpen in mijn rolstoel klopt dit? En waarom is dit dan eigenlijk?
Bladzijde 1 / 1
NS wil niet aansprakelijk zijn als er iets misgaat als iemand je helpt. Bij liften staat een telefoonnummer om bij storing te bellen. Meestal krijg je dan het advies om naar het dichtstbijzijnde station met werkende lift te reizen en regelt NS vanaf daar een rolstoeltaxi naar je oorspronkelijke aankomststation.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.