In november heeft NS aangekondigd dat bij-abonnementen stoppen, maar dat de klanten in februari een aanvullende mail mogen verwachten. Deze mail heb ik op 28 februari nog steeds niet gezien. NS klantenservice gebeld (helaas moeilijk verstaanbaar) en deze beaamt het stoppen per 1 maart, maar zegt dat ik mij niet ongerust hoef te maken en geduld moet hebben tot 15 maart, dan of daarvoor komt er een mail met instructies. Via de NS-chat functie wordt mij geschreven dat er op 2 maart gestopt wordt met de bij-kaart maar wel “Vanaf 2 maart gaan we klanten outbound bellen om ze hierover te informeren”. Ik ben met deze moeizame antwoorden nog steeds niet gerustgesteld en vrees dat ik binnenkort voor een gesloten poortje sta. Wat nu?
mail bij-abonnementen nog steeds niet ontvangen
Beste antwoord door Anonymous
Ik heb twee weken geleden een mail ontvangen met daarin de instructie voor het gebruikmaken van de overgangsaanbieding voor gezinsleden. En vorige week zelfs een herinneringsmail. Per 1 maart worden bijabonnementen door NS stopgezet en tot 15 maart kan het gezinslid via de knop in de e-mail aan de hoofdcontracthouder een eigen Flex-abonnement afsluiten met korting. Zolang dat nieuwe abonnement niet afgesloten is reist u dus tegen regulier vol tarief op saldo.
Ik begrijp niet dat u geen mail hebt ontvangen. Tenzij u geen hoofdcontracthouder bent. Zit het misschien in de spambox?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.