Skip to main content
beantwoord

Negatief saldo

  • 14 maart 2025
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Sinds januari heb ik een NS Traject Vrij abonnement. In februari heb ik met de tram in Den Haag gereisd (€1,36). Nu had ik verwacht dat dit bedrag bij mijn factuur van februari zou zitten. Echter, dit zat er niet bij en het saldo van mijn kaart staat nu al langere tijd op een negatief bedrag van €1,36. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi TDor,

Het lijkt erop dat het reizen op rekening alleen is geactiveerd voor reizen met de trein, en niet voor reizen met bus/tram/metro. Dit zijn twee verschillende ‘producten’ op de OV-chipkaart. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService om e.e.a. uit te laten zoeken en eventueel het reizen op rekening ook te laten activeren voor bus/tram/metro.

Bekijk origineel

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7288 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hoi TDor,

Het lijkt erop dat het reizen op rekening alleen is geactiveerd voor reizen met de trein, en niet voor reizen met bus/tram/metro. Dit zijn twee verschillende ‘producten’ op de OV-chipkaart. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService om e.e.a. uit te laten zoeken en eventueel het reizen op rekening ook te laten activeren voor bus/tram/metro.


Reageer