Sinds januari heb ik een NS Traject Vrij abonnement. In februari heb ik met de tram in Den Haag gereisd (€1,36). Nu had ik verwacht dat dit bedrag bij mijn factuur van februari zou zitten. Echter, dit zat er niet bij en het saldo van mijn kaart staat nu al langere tijd op een negatief bedrag van €1,36. Hoe los ik dit op?
beantwoord
Negatief saldo
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi TDor,
Het lijkt erop dat het reizen op rekening alleen is geactiveerd voor reizen met de trein, en niet voor reizen met bus/tram/metro. Dit zijn twee verschillende ‘producten’ op de OV-chipkaart. Je kunt het beste even contact opnemen met de klanteNService om e.e.a. uit te laten zoeken en eventueel het reizen op rekening ook te laten activeren voor bus/tram/metro.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.