Ik heb van 3 april tot 20 april gebruik moeten maken van vervangend vervoer op het traject Leiden Den Haag HS. Elke dag met 2 bussen heen en terug. Ik heb een trajectkaart waar ik een vaste prijs voor betaal. De buskosten kwamen hier bovenop. Nu heb ik contact gehad met de klantenservice, die gaf aan dat ik restitutie zou krijgen maar dat de financiële administratie het te druk had. Nogmaals gebeld, zelfde verhaal. Derde keer gebeld, krijg ik opeens een hele onvriendelijk medewerkster die me vertelt dat ik geen restitutie krijg omdat er alternatief vervoer was. Inderdaad was er een bus naar Den Haag Mariahoeve maar daar had ik niets aan. Wat nu?
beantwoord
restitutie
Beste antwoord door Momo
De regel is inderdaad dat NS geen kosten voor alternatief vergoedt wat niet door NS zelf is geregeld of geadviseerd. Er reden NS stopbussen, die helaas een minder gunstig overstap hadden op Mariahoeve maar waarmee u geen extra kosten had.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.