ik moet mijn reishistories kunnen bekijken voor de metro, zodat ik die kan uitprinten en kan declareren, maar als ik ze wil bekijken dan staat er dat ik 0 transacties heb, terwijl ik voor de hele maand Mei wil inzien.
beantwoord
ik kan geen reishistories bekijken voor declaratie
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi djamilla2000,
NS kampt alweer een hele tijd met storingen. Er gaat zo ontzettend veel mis, werkelijk beschamend. De reishistorie is daar inderdaad ook onderdeel van. De enige “oplossing” is wachten en later nog 's proberen ...
Misschien kun je een account aanmaken op ov-chipkaart.nl en daar je reishistorie bekijken en uitprinten.
edit: Zoals hieronder aangegeven staan er op ov-chipkaart.nl geen kosten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.