Ik heb via de app een kaartje Rotterdam -Tilburg gekocht. Er verscheen geen kaartje in app of via mail. Heb het toen meteen weer gedaan en kreeg een kaartje. Na inzage bankafschriften zie ik dat ik 2x betaald heb. Ik wil graag terugstorting van 1 kaartje.
beantwoord
error met online kaartje
Beste antwoord door Tochjo
U kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
In het vervolg kunt u dat ook beter doen als u het gekochte ticket niet ontvangt, in plaats van een nieuw ticket te kopen. De klantenservice kan het ticket opnieuw e-mailen als daarbij iets is misgegaan.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.