Op 14 maart heb ik mijn dal voordeel uren abonnement omgezet naar flex abonnement als bestaande klant. Dit vanwege het mooie aanbod, zie bijgaande tekst uit de nieuwsbrief van de ns.
Nu is toch het volledige trief van €5,60 in rekening gebracht.Vandaag gebeld met de afdeling klantenservice en wat blijkt nu:
De mail was een fout van de NS en had niet naar bestaande klanten gestuurd moeten worden. Een leidinggevende vn de afdeling klantenservice vertelde dit aan de medewerker die ik aan de telefoon had Daarvoor mocht de medewerker excuses aanbieden.
Ik heb aangegeven dat ik graag de 3 maanden wil ontvangen voor €2,50. Hier geeft NS geen gehoor aan. Volgens mij is dit zowel uit moreel oogpunt en ook uit wettelijk oogpunt verplicht.
De medewerker , die mij keurig te woord stond, heeft dit op mijn verzoek besproken met zijn leidinggevende. Helaas wilde zijn leidinggevende dit lagere tarief niet aanbieden. De leidinggevende weigerde om zelf aan de telefoon te komen om dit verder te bespreken. Onder het mom van dat hij zelf ook wel eens een burgemeester wilt spreken en dit ook niet lukt.Tegenwoordig zie ik in alle vacatures de termen verbinding, flexibel en mensgericht staan. Ervan uitgaande dat dit ook voor het management van de NS geldt, mag ik verwachten dat deze leidinggevende met mijn vraag anders had moeten omgaan. Ook heeft hij voorbeeldgedrag naar zijn medewerkers toe. Kortom de afhandeling van mijn terechte vraag was zeer teleurstellend. Daarom nu een nieuwe poging via de e community.
ik vertrouw erop dat NS dit alsnog gaat corrigeren. En zowel mij als andere reizigers die van deze aanbieding gebruik hebben gemaakt het beloofde tarief van €2,50 in rekening brengt en niet het reguliere tarief.
ik ontvang graag een reactie
Hét moment om over te stappen naar NS Flex
Beste mevrouw ( hier stond mijn naam, nu voor de privacy weggehaald )
Je reist al met korting met Dal Voordeel op saldo. Profiteer nu van onze aanbieding en maak voordelig kennis met de voordelen van
NS Flex Dal Voordeel! Met NS Flex reis je op rekening en er zijn méér voordelen. Onderaan deze mail lees je er meer over.NS Flex Dal Voordeel kost nu de eerste 3 maanden maar € 2,50 per maand (daarna € 5,60 per maand). Supervoordelig en je zit nergens aan vast: wijzigen of opzeggen kan maandelijks. Lekker flexibel!
Let op: deze actie is nog geldig t/m 17 maart.
graag korting alsnog geven
Beste antwoord door Rory NS
Hallo Reislustvergaat en welkom bij de NS Community.
Wat spijtig dat je ten onrechte de mail over korting hebt gekregen. Deze was inderdaad bedoeld voor nieuwe klanten die voor het eerst van dit abonnement gebruik zouden maken. Hoe vervelend ook, te lezen aan je verhaal hebben mijn collega's je verzoek terecht afgewezen. Als de actie nog had gelopen, hadden we kunnen bekijken of we uit coulance de korting alsnog hadden kunnen toevoegen. Als je echter na afloop van de actie contact opneemt om de gemiste korting terug te vragen, is het antwoord helaas (bijna) altijd nee.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.