beantwoord

Almelo - Hengelo 30-4 en 1-5

  • 28 April 2022
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1

Als ik dit weekeinde van Hengelo naar Amersfoort wil, moet ik na de busrit 21 minuten(!) in Almelo op de trein naar Amersfoort wachten! De reis duur daarom bijna 2 uur! Kan dat niet anders? I

icon

Beste antwoord door bahnrider 28 April 2022, 04:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Alles kan altijd anders-beter of slechter. In dit geval-trouwens bij vrijwel elke noodgedwongen tussen-bus, moet je die tijden maar als hele grove richtlijn nemen. Die bussen gaan echt niet op de minuut en als je toevallig op een drukke tijd aankomt en er meer bussen nodig zijn voor die massa mensen, zal alleen het boarden al meer als 10 min kosten met volop verwarring

Vanaf het twentse Hengelo kan je mogelijk toch nog treintje rijden-wel een minidiesel geval, via Zutphen met Syntus/Bl-net-of ligt dat er ook uit?

Vanaf het twentse Hengelo kan je mogelijk toch nog treintje rijden-wel een minidiesel geval, via Zutphen met Syntus/Bl-net-of ligt dat er ook uit?

Er rijden geen treinen in Hengelo, ook niet naar Zutphen.

Reputatie 7

Als ik dit weekeinde van Hengelo naar Amersfoort wil, moet ik na de busrit 21 minuten(!) in Almelo op de trein naar Amersfoort wachten! De reis duur daarom bijna 2 uur! Kan dat niet anders? I

Bij busvervoer wegens spoorwerkzaamheden moet je altijd rekenen op minimaal 15 tot 30 minuten meer reistijd. Gelukkig is het hier maar een korte periode, er zijn trajecten die er soms weken uitliggen. Met ov reizen vraagt regelmatig veel tijd en geduld 🙄

Reputatie 1

Als ik dit weekeinde van Hengelo naar Amersfoort wil, moet ik na de busrit 21 minuten(!) in Almelo op de trein naar Amersfoort wachten! De reis duur daarom bijna 2 uur! Kan dat niet anders? I

Bij busvervoer wegens spoorwerkzaamheden moet je altijd rekenen op minimaal 15 tot 30 minuten meer reistijd. Gelukkig is het hier maar een korte periode, er zijn trajecten die er soms weken uitliggen. Met ov reizen vraagt regelmatig veel tijd en geduld 🙄

Die 15-30 min is natuurlijk geheel afhankelijk van het te rijden bustraject. Hier gaat het om 15 km. Als je elk kwartier ipv twee keer/uur een bus laat rijden verkort je de reistijd / wachttijd al. Ik vind een reistijd van 2 uur ipv iets meer dan een uur echt te dol, zeker als het bustraject zo kort is.

Reageer