Hoe is het mogelijk dat ik komende week voor een rit Wijhe= Deventer bijna een uur onderweg ben.
Bij vorige stremmingen was dit maar een half uur.
Hoe is het mogelijk dat ik komende week voor een rit Wijhe= Deventer bijna een uur onderweg ben.
Bij vorige stremmingen was dit maar een half uur.
Beste antwoord door JurgenH
Olst en Wijhe zijn beide kleine stations maar Olst kent wel net iets meer in-/uitstappers. Het gros van de reizigers maakt de rit Zwolle-Deventer. Persoonlijk had ik een snelbus Zwolle-Deventer en een stopbus Zwolle-Wijhe-Olst-Deventer veel logischer gevonden, maar mogelijk zijn daar meer bussen voor nodig die er niet zijn. Het gekke eraan is dat je nu dus 3 series hebt: Zwolle-Wijhe, Wijhe-Olst, Zwolle-Olst-Deventer. Het lijkt me dat dat meer bussen kost.
De situatie is dus nu: Vanuit Zwolle zijn zowel Wijhe, Olst en Deventer alle 3 goed bereikbaar, vanaf Deventer enkel Zwolle en Olst. Wellicht dat NS ook gekeken heeft naar de reisrichting vanaf beide stations.
Van 15 minuten reistijd naar 46 minuten met een overstap is iig wel fors. Helemaal omdat de werkzaamheden een volle week in beslag nemen. Dat kost je in een week tijd al gauw een halve werkdag.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.