beantwoord

Geld terug bij vergeten check uit?

  • 1 August 2022
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Hallo,

 

Tijdens de werkzaamheden aan het spoor bij station Hoogeveen was het niet mogelijk om met de ov chipkaart uit te checken omdat de paal het daar niet deed. Nu heb ik daar dus heel veel vergeten check uits gehad.

 

Nu heb ik deze maand de trein gemist en toen een trein later gepakt en me vervolgens dus 2 keer in gecheckt en nu heb ik een correctie tarief van 20 euro voor een rit die normaal gratis is omdat ik daar een abonnement heb.

 

Contact opgenomen via de chat maar die kunnen me niet helpen omdat dit nu dus de 7e keer dat ik een check uit mis. Maar die eerste 6 keer waren dus niet mijn fout en kon ik weinig aan doen. Nu is mijn vraag hoe kan ik als nog mijn geld terug krijgen? Ik betaal 90 euro in de maand om traject vrij te reizen dus dan vind een extra 20 euro voor een check uit missen een beetje veel. 

 

De persoon in de chat Hugo negeert me vervolgens. Dus hier maar proberen 

 

Met vriendelijke groet, 
Aaldert Roman Ismail

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 August 2022, 11:40

Bekijk origineel

3 reacties

Maar die eerste 6 keer waren dus niet mijn fout en kon ik weinig aan doen. Nu is mijn vraag hoe kan ik als nog mijn geld terug krijgen? Ik betaal 90 euro in de maand om traject vrij te reizen dus dan vind een extra 20 euro voor een check uit missen een beetje veel. 

Hoezo waren die 6 keer allemaal niet uw fout? 

Maar die eerste 6 keer waren dus niet mijn fout en kon ik weinig aan doen. Nu is mijn vraag hoe kan ik als nog mijn geld terug krijgen? Ik betaal 90 euro in de maand om traject vrij te reizen dus dan vind een extra 20 euro voor een check uit missen een beetje veel. 

Hoezo waren die 6 keer allemaal niet uw fout? 

Omdat er toen bussen werden ingezet in plaats van treinen. Ik checkte me in Beilen in en kon me bij Hoogeveen niet uit checken omdat die paal het niet deed. En in Hoogeveen heb je van die poortjes dus daar kon ik me ook niet uit checken omdat je dan weer naar binnen gaat dan staat er dat je nog een keer incheckt.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Aaldert Roman en welkom bij de NS Community! 
Jammer om te lezen dat je via de chat niet verder geholpen bent. Excuses daarvoor! Ik snap heel goed dat je graag je geld terug wil. Als het nog niet gelukt is, zou je mij een privéberichtje willen sturen? Dan kan ik het vast en zeker voor je oplossen.

Reageer