beantwoord

in- en uitchecken bij vervangend vervoer

  • 7 November 2022
  • 3 reacties
  • 1124 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Tussen Dieren en Arnhem rijden deze week bussen ivm werkzaamheden aan het spoor. Moet ik in- en uitchecken op het station waar ik in en uit de bus stap, of waar ik de reis met de trein vervolg en eindig?

icon

Beste antwoord door Robert B 7 November 2022, 23:32

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dieren heeft geen poortjes dus daar kan je met een NS incheck vanuit waar dan ook gewoon een bus instappen zonder verder iets te hoeven doen. Je was al ingecheckt dus.

Arnhem heeft wel poortjes, dus daavoor zal je na de busrit even uit moeten checken bij de uitstaphalte (zoek de mobiele NS paal) en dan weer inchecken voor door de poortjes (Overstap OK) en dan is het goed.

Reputatie 7
Badge +3

Het is de bedoeling dat je in- en uitcheckt bij de bus en in- en uitcheckt bij vervolgen en eindigen van de reis per trein.

Badge +3

Het is de bedoeling dat je in- en uitcheckt bij de bus en in- en uitcheckt bij vervolgen en eindigen van de reis per trein.

Nee! De bedoeling is dat je heel je reis ingecheckt bent/blijft (bij de juiste vervoerder).

Dieren is NS en heeft geen poortjes, dus met een NS incheck vanuit waar dan ook mag je gewoon in een NS bus naar Arnhem stappen.

Maar dan in Arnhem wel even uitchecken bij de paaltjes bij de uitstaphalte om zonder ‘problemen’ door de poortjes daar te komen (overstap binnen 35 minuten). Anders gaat het mis.

Reageer