beantwoord

Informatie over pendelbussen, traject station Maastricht - Randwijck (t/m zondag 28/8)

  • 24 August 2022
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Beste, vanaf vandaag 24/8 t/m zondag 28/8 zou traject Maastricht - Randwijck en retour vervallen. Pendelbussen zouden volgens info website NS rijden op dit traject vroeg in de ochtend en op de late avond. Is dit ook het geval tussen +/- 15.30u-17.30u?

Daar mijn partner dit traject gebruikt voor woon-werk en hij zeer gebonden is aan een vaste structuur zou ik een antwoord zeer op prijs stellen. Deze pendelbus stopt aan beide bushaltes? Of moet men ergens anders op de chauffeur wachten? Bvd

icon

Beste antwoord door Gina89 24 August 2022, 13:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

ARRIVA rijdt toch de meeste treintjes op dit stukje van amper 2 KM. De trein die als NS wordt gezien is in feite de belse NMBS naar LUik-Hasselt.

ARV rijdt ook zeer frequente stadslijnen tussen deze beide haltes-en ik vermoed zo´n beetje dat zij in feite naar deze verwijzen-begin eerst eens met op die site te kijken. Al zal er dan uiteraard weer ontsteltenis en allerlei bezwaar komen over de tariefberekening.

Reputatie 7
Badge +3

Bij de informatie over de werkzaamheden staat ook vermeld waar de bussen stoppen.

 

@bahnrider Bedankt voor uw reactie. Het gaat mij alleen om vervangend vervoer (pendelbus). Wordt deze uitbesteed aan 'n vervoerder door NS, Arriva of Prorail zelf?

Waar kan ik deze info opvragen voor iemand die gebonden is aan structuur (lees handicap). Daar werkzaamheden op trajecten worden gemeld op website NS lijkt me logisch mijn vraag eerst bij vervoerder NS neer te leggen.

Gaat overigens om langer stuk reizen, alleen laatste stukkie is voor deze vraag relevant. Werkgever zou info denk ik ook op prijs stellen ;)

@Momo  Bedankt. Gezien. Hoop dat voor pendelbus juist is aangegeven ( is niet altijd het geval, mijn ervaring).

@Gina89  Gelukt! Bedankt voor de reacties.

 

Reageer