Vorig weekend waren er werkzaamheden op het traject Rotterdam- Breda. Nu moesten wij daardoor omreizen via Schiedam. En een deel van de reis was met busvervoer. Nu zag ik dat de reis ,doordat we steeds in en uit moesten checken op verschillende stations om over te stappen op de bus, in totaal duurder was als dat we de reis in een keer konden maken. Is dit iets dat nog automatisch gecorrigeerd word door de NS? Of moet je daar zelf actief achteraan?
Is dit iets dat nog automatisch gecorrigeerd word door de NS? Of moet je daar zelf actief achteraan?
NS wacht altijd tot je zelf naar de klantenservice gaat.
Goedemorgen MH82 en welkom bij de NS Community!
Dit zal inderdaad niet automatisch gecorrigeerd worden. Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan bekijken wat er voor je betekend kan worden.
Dit is dus maar 1 van de vele, vele nooit voorziene (want nadenken? nee, dat is te moeilijk) problems die die chipkaart, vooral nuttig voor grote massale metrosystems op klein oppervlak zonder al die bijkomende speciale tarieven en andere regelingen, oplevert op een landelijk spoorsysteem dat ook al niet uitblinkt in efficiente omgang met IT
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.