Ik check de reisplanner en ik zie dat de komende week er nog minder treinen rijden tussen Apeldoorn en Amersfoort. In de spits op vrijdag richting Apeldoorn (zo raar dat in de spits minder treinen rijden dan in de daluren) reden er al minder treinen (alleen die van .22 en .52), maar nu rijdt er helemaal niks meer om het hele uur, beide kanten op. Is dit tijdelijk?
minder treinen tussen Apeldoorn en Amersfoort?
Beste antwoord door Daniel
Komende twee weken vinden er werkzaamheden plaats rond Deventer. De eerste week kunnen er daardoor minder treinen naar Deventer rijden (en in Apeldoorn is beperkt ruimte om te keren) en in de tweede week rijdt er niks tussen Apeldoorn en Deventer.
Als gevolg van deze beperkingen rijdt alleen de IC van/naar Enschede tussen Apeldoorn en Amersfoort. Komende week rijden die ICs ten westen van Amersfoort ook allemaal naar Den Haag Centraal. De ICs van/naar Schiphol rijden allen van/naar Amersfoort Schothorst.
In de tweede week van die werkzaamheden rijden vanuit Apeldoorn alleen elk half uur de ICs naar Amersfoort en Den Haag/Schiphol. De Internationale treinen worden gedurende twee weken omgeleid
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.