beantwoord

Nog recht op 5,64 retour van reis van 19 februari

  • 5 March 2023
  • 8 reacties
  • 114 Bekeken

Op 19 febr reisde ik van Amsterdam naar Leiden en retour. Er is 1 x per ongeluk met girobetaalkaart ingelogd. Dit bedrag van 20 euro heb ik inmiddels retour. 

Maar omdat NS een inlog miste heeft ze 12 euro gedeclareerd, terwijl dit 6,36 moest zijn. Het lukt nog steeds niet om het bedrag van 5,64 terug te declareren. 

Het lijkt wel een ontmoedigings beleid van NS> 

  

icon

Beste antwoord door Daniël NS 5 March 2023, 11:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

Heeft u dit al met de klantenservice besproken? Hier kunnen we niks voor u doen.

Reputatie 6

Hey mirretjes. Welkom bij de NS Community. 

Vareo heeft het al aangegeven maar dit kunnen we hier helaas niet voor je oplossen. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice! 

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd…..telkens weer. 

Reputatie 7
Badge

Probleem is inderdaad dat de klantenservice mensen hier naar toe verwijst.

Reputatie 7
Badge +1

Probleem is inderdaad dat de klantenservice mensen hier naar toe verwijst.

Probleem is vooral dat de klantenservice gewoon vaak slecht op de hoogte is van de produkten van NS en dar er heel vaak een fout antwoord volgt. Als je een dagje op twitter bij NS kijkt zie je gewoon dat er heel vaak verkeerde antwoorden worden gegeven.

Reputatie 7
Badge +3

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd…..telkens weer. 

Helaas kunnen wij jou hier niet helpen. In deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen wij niet bij klantgegevens.

Wat naar dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Mijn collega's horen niet naar de community te verwijzen als het gaat om een vergeten in- of uitcheck. Ik moet je wederom het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice.

Badge +3

In het verleden werd een klant op dit forum die al kastjes en muren gezien had niet nogmaals naar de klantenservice verwezen, maar pakte een moderator het dan op. Kan dat hier ook niet? Dat zou wel klantvriendelijker zijn.

Reageer