beantwoord

reis tussen Arnhen en Heiloo 7 juli

  • 17 June 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

ik wil 7 juli van Arnhem naar Heiloo reizen. ik zag dat er tussen Arnhem en driebergen snelbussen worden ingezet dat weekend vanwege geplande werkzaamheden. Een busreis is vanwege ziekte niet fijn voor mij. Wat zou het beste alternatief zijn met de trein (een stukje omrijden is geen probleem)?

icon

Beste antwoord door Daniel 17 June 2023, 23:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

De snelste omweg met de trein is van Arnhem naar Zutphen, Zutphen naar Apeldoorn, Apeldoorn naar Amsterdam en vervolgens de trein naar Heiloo. Dan ben je er in 2,5 uur, maar deze reis is maar één keer per uur mogelijk.

Wel elk halfuur kan je vanuit Arnhem via 's-Hertogenbosch naar Heiloo. Dat is ca. 10 minuten langzamer dan de optie hierboven.

Reputatie 3

Je kunt in de reisplanner bij reisopties een “via”-station invullen (bijvoorbeeld Zutphen of 's Hertogenbosch). Zo kun je zelf alle opties bekijken en vergelijken.

Reputatie 7
Badge +3

Hou er rekening mee dat wanneer je alles met de trein wilt doen en daarmee niet volgens de opgegeven routes in de reisplanner reist, je tussendoor moet omchecken en de reis daardoor een stuk duurder kan worden.

Reageer