beantwoord

Reizen tijdens de staking

  • 19 August 2022
  • 4 reacties
  • 703 Bekeken

Hoi...ik moet op 29 augustus mijn zoontje ophalen met de trein en reis dan van Amsterdam naar Maastricht en terug.

Aangezien er gepland staat op 29 augustus staking in Noordwest Nederland kan ik dan überhaupt op enigerlei wijze gebruik maken van NS treinverkeer of totaal niet??? 

icon

Beste antwoord door Isitimela 19 August 2022, 10:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dat is erg lastig om te zeggen. Doordat het treinpersoneel kriskras door Nederland gaat, is de kans groot dat ook het treinverkeer tussen Amsterdam en Maastricht sterk ontregeld is. 

Reputatie 7
Badge +3

Of je tussen Amstetdam en Maastricht kunt reizen op 29 augustus is nu niet te zeggen. Als je op bepaalde tijd hebt afgesproken zou je kunnen kijken of je ander vervoer kunt regelen.

Reputatie 7
Badge +1

Uit mijn hoofd is het meen ik dat 25/8 de 1e dag is-volg het nieuws, meestal ontaardt het toch in vrijwel complete stilstand overal. Trek dan je conclusie. IN vergelijking met alle buitenlanden-velen die vaker stakingen treffen hebben zelfs bepaalde eisen dat in de spitsen e.d. verkeer moet blijven-maar daar doen die bonden die vooral reizigertje pesten erg leuk vinden om dan brallerig in gespierde gestaalde kaders taal te verkondigen hoe groot het succes wel niet was, dus hier niet aan. Stel je voor……...

Reputatie 2

Hoi...ik moet op 29 augustus mijn zoontje ophalen met de trein en reis dan van Amsterdam naar Maastricht en terug.

Aangezien er gepland staat op 29 augustus staking in Noordwest Nederland kan ik dan überhaupt op enigerlei wijze gebruik maken van NS treinverkeer of totaal niet??? 

Kijk eens naar de Flixbus als alternatief

Reageer