Schade door wegwerkzaamheden | NS Community
beantwoord

Schade door wegwerkzaamheden

  • 16 August 2022
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Hallo. Op 9 augustus reisde ik van Tilburg naar Maastricht. De reis begon om 06.16 uur in de ochtend en eindigde om 08.31 uur. Er waren enkele fouten als gevolg van wegwerkzaamheden. U kunt dit zien in de reisgeschiedenis van de kaart. Ik zou graag willen dat u de extra kosten die om deze redenen zijn gemaakt, verwijdert.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 16 August 2022, 12:23

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi H. Aliyev, en welkom op de Community!

Ik begrijp nog niet helemaal wat er fout is gegaan. Is er iets mis gelopen bij het overstappen naar de bus? Of ben je vergeten in of uit te checken?
Hoe dan ook wil ik je adviseren contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de reisgeschiedenis van de kaart en eventuele fouten herstellen.

Reputatie 7
Badge +1

Het zal ongetwijfeld te maken hebben met -alweer-slechte info voor onervaren reizigers- het niet 6x IN/UITsjek gedoe met die bus ertussen Bxt-Ehv. Vergeet je dat 1x, dan ben je meteen de sjaak en kan lachende NS weer incasseren.

@alijev: met enkel dit bericht gaat je dat niet lukken, Je zal echt moeten bellen en kijk eerst eens-via de site, via kijnNS wat er precies is geregisteerd. Je had die bus van Boxtel naar Eindh ook moeten IN en weer UITsjekken-en dan in Ehv/station weer opnieuw INsjek doen. Ben met je eens dat juist in deze richting die palen daarvoor zeer slecht buiten zicht staan opgesteld-plus dat bus-opstap ook nog wel eens wil wijzigen.

Reageer