Hallo. Op 9 augustus reisde ik van Tilburg naar Maastricht. De reis begon om 06.16 uur in de ochtend en eindigde om 08.31 uur. Er waren enkele fouten als gevolg van wegwerkzaamheden. U kunt dit zien in de reisgeschiedenis van de kaart. Ik zou graag willen dat u de extra kosten die om deze redenen zijn gemaakt, verwijdert.
Antwoord
Schade door wegwerkzaamheden
Beste antwoord door Aurora NS
Hoi H. Aliyev, en welkom op de Community!
Ik begrijp nog niet helemaal wat er fout is gegaan. Is er iets mis gelopen bij het overstappen naar de bus? Of ben je vergeten in of uit te checken?
Hoe dan ook wil ik je adviseren contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de reisgeschiedenis van de kaart en eventuele fouten herstellen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.