beantwoord

staking

  • 29 August 2022
  • 5 reacties
  • 190 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste , 

beste ik heb gisteren een Jongere dagkaart gekocht om te kunnen reizen van Amsterdam Sloterdijk naar Tilburg station mijn ns planner gaf aan dat deze treinen beschikbaar waren.nu vanochtend zie ik dat bijna al mijn treinen zijn weg gevallen , waardoor dus dat ik niet op school kan zijn ( ik woon namelijk in België ) is het mogelijk om geld terug te kunnen krijgen ? 

icon

Beste antwoord door iMark 29 August 2022, 10:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt van Sloterdijk met de metro naar Amsterdam Bijlmer ArenA reizen. Vandaar kun je met de trein via ‘s-Hertogenbosch naar Tilburg.

In het topic

kun je meer lezen over compensaties en eventuele terugebetalingen.

Reputatie 7
Badge +4

Als u hem geopend heeft, gedownload of in de app gezet is teruggave niet meer mogelijk. U kunt er namelijk nog gewoon mee reizen, ook als u het geld terug zou krijgen. Dan is de reis gratis, want het niet is na te gaan of u de ticket gebruikte,  en dat teruggeven doet NS dus niet.

Edit: Zie verder de oplossing van iMark.

Je kunt van Sloterdijk met de metro naar Amsterdam Bijlmer ArenA reizen. Vandaar kun je met de trein via ‘s-Hertogenbosch naar Tilburg.

In het topic

kun je meer lezen over compensaties en eventuele terugebetalingen.

Dat betwijfel ik, in tegenstelling tot wat er in de reisplanner stond reden er vanmorgen geen treinen tussen Amsterdam (ongeacht welk station) en Utrecht, enige uitzondering was de intercity van Schiphol naar Driebergen - Zeist en omgekeerd en die stopte Utrecht en Schiphol op geen enkel tussengelegen station.

Reputatie 7
Badge +3

De meeste treinen Schiphol - Venlo rijden gewoon en stoppen ook op Amsterdam Zuid en Bijlmer-Arena

https://treinposities.nl/vertrekstaat/amsterdam-bijlmer-arena/2022-08-29/3500

Nee, morgen de 30ste ligt alles stil, zie de berichtgeving NS zelf. 

Reageer