Skip to main content
beantwoord

stakingsvergoeding nog steeds niet uitgekeerd

  • October 3, 2022
  • 8 reacties
  • 278 Bekeken

Ik heb 2x de stakingsvergoeding via de chatbot aangevraagd, maar daar verder niets meer van vernomen. De faq verwijst me vrolijk terug naar de chat, maar dat heb ik dus ingevuld inclusief verzendbevestigingen ik hoor er niets van. Ik heb dusdanig veel vertrouwen in de NS service dat ik gelijk maar een chat log heb opgeslagen. Kortom, ik heb bewijs en wil alsnog mijn vergoeding, hoe regel ik dat? 

 

Glenn

Beste antwoord door Anonymous

Dit kan vele weken tot enkele maanden duren vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen. Je moet dus geduld uitoefenen.

8 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • October 3, 2022

Dit kan vele weken tot enkele maanden duren vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen. Je moet dus geduld uitoefenen.


  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • October 4, 2022

Dank Rene74, 

 

Maar ook even vraagje: is dit een gok of weet je dit zeker? Ik ben nogal sceptisch over de uitleg: als het NS lukt om van alle abonnement elke maand het bedrag te incasseren, dan zou uitbetalen (bijv. via verrekening) een koud kunstje moeten zijn toch? 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7514 reacties
  • October 4, 2022

Het incasseren van een factuur is een geautomatiseerd proces. Het beoordelen van de claims voor stakingsvergoeding niet.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3881 reacties
  • October 4, 2022

Bij de stakingsvergoeding is door NS gecommuniceerd dat dit binnen 6 weken zou moeten plaatsvinden. NS heeft nu 2 verschillende processen opgetuigd. Eén voor de stakingsvergoeding en één voor GTBV. Bij GBTV bedraagt de wachttijd zomaar 3 maanden.


  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • October 6, 2022

Het incasseren van een factuur is een geautomatiseerd proces. Het beoordelen van de claims voor stakingsvergoeding niet.

Wat zijn de beoordelingscriteria dan? :)


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3881 reacties
  • October 6, 2022

Het incasseren van een factuur is een geautomatiseerd proces. Het beoordelen van de claims voor stakingsvergoeding niet.

Wat zijn de beoordelingscriteria dan? :)

Die zijn ons niet bekend.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16737 reacties
  • October 6, 2022

Los van de beoordelingscriteria, het beoordelen van de claims voor stakingsvergoeding gebeurt handmatig en dat kost gewoon meer tijd dan processen die geautomatiseerd zijn zoals het incasseren van facturen. 


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 1648 reacties
  • October 7, 2022

Vandaag 2 e-mails ontvangen (Want 2 claims): eerste duurt naar verwachting nog 4 weken, tweede rond eind november.

In ieder geval een tussenstand vanuit NS.