storing niet zichtbaar in ns planner ? | NS Community
beantwoord

storing niet zichtbaar in ns planner ?

  • 17 September 2022
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb een vraagje over de storing die er is tussen Lelystad en Dronten (door hoogspanningskabel op bovenleidingen). Jullie vermelden op de site dat dit zeker tot in december gaat duren. 
Maar als ik een reis plan in de NS-planner voor 22sept van Almere naar Zwolle dan geeft hij gewoon de intercity aan Ri Groningen zonder enige storing of vermelding dat er een stuk met een bus moet. Volgt de trein een ander traject, of is de NS planner onjuist?

Hoop te mogen horen.

icon

Beste antwoord door Momo 18 September 2022, 00:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Vooralsnog wordt de reisplanner 1 dag van tevoren bijgewerkt. Dit stond tot een paar dagen geleden ook vermeld in de storingsinformatie, maar nu helaas niet meer. Waarom dat niet meer vermeld wordt weet ik ook niet, maar je krijgt nu pas een actueel reisadvies 1 dag voor vertrekt. Hopelijk gaat men wel op korte termijn de reisplanner langer van tevoren bijwerken.

Reputatie 7
Badge +1

Vermoedelijk heeft men niet de moeite willen nemen-lees hiervoor toch al zeer schaarse capaciteit aan hiervoor opgeleide medewerkers-om in stadium van ´we weten niet hoe lang dit gaat uren´ alles al aan te passen. Plus de daarnaast behoorlijk grote hoop aan andere plotse calamiteiten (auto´s in de fik op goederen trein etc.) die tot allerlei aanpassing nopen

Bahnrider, die auto's die in de brand zijn gevlogen is een andere afdeling die dan de reisplanner aanpast en de planningen dan de lange termijn planning.

Het blijft dan ook vreemd dat dit nog steeds niet voor de langere termijn is aangepast in de reisplanner aangezien het elke week (dag) dezelfde wijzigingen geeft.

Enige wat dit zou kunnen veroorzaken is een duidelijk tekort aan mensen die op deze afdeling werken waardoor de reisplanner alleen ad-hoc aangepast kan worden Het laat in ieder geval duidelijk zien dat het qua organisatie niet goed gaat bij de NS.

Reputatie 7
Badge +1

Bahnrider, die auto's die in de brand zijn gevlogen is een andere afdeling die dan de reisplanner aanpast en de planningen dan de lange termijn planning.

Het blijft dan ook vreemd dat dit nog steeds niet voor de langere termijn is aangepast in de reisplanner aangezien het elke week (dag) dezelfde wijzigingen geeft.

Enige wat dit zou kunnen veroorzaken is een duidelijk tekort aan mensen die op deze afdeling werken waardoor de reisplanner alleen ad-hoc aangepast kan worden Het laat in ieder geval duidelijk zien dat het qua organisatie niet goed gaat bij de NS.

Als je elke keer ad hoc dingen gaat aanpassen kost dat veel meer tijd dan dat je het in één keer goed oplost. Je krijgt nu ook telkens weer dezelfde vragen daarover op twitter die iedere keer weer beantwoord moeten worden. 

 

Ik ben met je eens dat het qua organisatie niet goed gaat bij NS. En ik denk dat niet goed dan een understatement is. Maar met understatements is NS heel goed. Twitter staat er vol mee. 

Reageer