Hi NS,
Donderdagavond en eerder deze avond reisde ik tussen Amersfoort en Zwolle vanwege d estoring tussen Lelystad en Dronten. Op dit traject wordt vaak ICM6 of ICM7 ingezet. Vooral donderdagavond leverde dit in de 669 tussen Amersfoort en Zwolle heel veel staplaatsen op.
Wat houdt jullie tegen om in Utrecht en Zwolle een treinstelletje bij te plaatsen en af te trappen? Of zo veel mogelijk DDZ in te zetten als dat meer capaciteit biedt? Nu lijkt het een beetje struisvogelpolitiek.
Ik moest gisteren ook van Zwolle naar Utrecht en heb dit voor het eerst met de auto gedaan. Normaal gezien zou ik dit altijd met het OV gedaan hebben maar ik vind de NS inmiddels zo onbetrouwbaar dat ik het niet aandurfde. Afgelopen zaterdag ook voor het eerst met de auto naar een kennis in Amsterdam geweest, ook een reis waarvan er normaal gezien geen haar op mijn hoofd was die er aandacht om dit met de auto te doen.
De treinen zijn of overvol of ze blijken ineens niet meer te rijden. Een keer een vertraging of incident kan gebeuren maar het is schering en inslag de laatste tijd.
ProRail meldde gisteren dat mogelijk medio december het treinverkeer tussen Lelystad en Dronten hervat kan worden. Als dat lukt is dat gezien de enorme schade het een geweldige prestatie.
https://www.prorail.nl/nieuws/dit-gebeurt-er-tussen-lelystad-en-dronten
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.