beantwoord

traject sloterdijk-schiphol in de herfstvakantie

  • 19 October 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Goedemiddag, morgen wil ik graag vroeg in de ochtend reizen van Castricum naar Schiphol Airport. De reisplanner geeft verschillende mogelijkheden aan, maar ook dat er werkzaamheden zijn (bij sloterdijk) en dat NS busvervoer inzet. Toch lijkt de planner gewoon aan te geven dat ik met een overstap op Zaandam via Sloterdijk gewoon met de trein op Schiphol kan komen. Ik snap het niet meer. Iemand die wellicht dit traject gereden heeft de afgelopen dagen en meer weet? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 October 2022, 16:55

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Er zijn werkzaamheden rondom Amsterdam Sloterdijk. Die zorgen er onder meer voor dat u minder reismogelijkheden hebt dan normaal. Maar er rijden dus nog wel treinen. De reisplanner is aangepast aan de werkzaamheden en toont dus alleen treinen die wel rijden. U kunt morgenochtend een van de getoonde reisadviezen volgen om per trein van Castrium naar Schiphol Airport te gaan (natuurlijk onder voorbehoud van ongeplande storingen).

Fijn, dan gaat het goedkomen. Bedankt!

 

Badge +3

De sprinter Uitgeest - Den Haag die je op Zaandam kunt nemen rijdt via de Hemboog (spoor 9/10 op Sloterdijk) dus heeft blijkbaar geen hinder van de werkzaamheden.

Reageer