Skip to main content
Antwoord

Vervangend vervoer buitengewoon slecht aangegeven!!

• April 19, 2025
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

15:18

De borden bij station Lombardijen staan niet goed aangegeven voor het vervangend vervoer. Iedereen stond op de verkeerde plek te wachten, omdat de borden een verkeerde plek aangeven. Het lijkt alsof je moet wachten bij de parkeerplaats net buiten het station, maar je moet blijkbaar bij de lijnbus halte staan Kan dit beter aangegeven worden voor de reizigers, want van een groep van 10 mensen had niemand dit door. Het is nu heel onduidelijk

Er staat een groot bord met halte Barendrecht/Rotterdam Zuid, maar dat staat totaal op de verkeerde plek. Dit is buitengewoon klant onvriendelijk en ik ben dit niet gewend van de NS, normaal is dit beter aangegeven. Zelfs als iemand die in de buurt woont en dit vervangend vervoer al vaker heb meegemaakt, snapte ik het nu ook niet. 

En er staat nergens aangegeven waar je dan wel moet wachten

Helaas reageert jullie medewerker niet op mijn bericht in de chat, dus daarom plaats ik het hier. 

Beste antwoord door Rory NS

Goedemiddag matthijsk, welkom bij de NS Community!

Vervelend dat de situatie op het station onduidelijk is. Ik ga dit intern mailen. Excuses voor het ongemak.

2 reacties

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 19, 2025

Goedemiddag matthijsk, welkom bij de NS Community!

Vervelend dat de situatie op het station onduidelijk is. Ik ga dit intern mailen. Excuses voor het ongemak.

• Reisleider**
  • April 19, 2025

Hoi ​@matthijsk,

Soms gaat vervangend busvervoer “prima”, soms niet. In het laatste geval is dat balen.

Ik zag in het overzicht van de bushaltes van het alternatief vervoer op dit traject wel staan, dat bij Rotterdam Lombardijen de bussen vertrekken “vanaf de bushalte”. Maar ja, als het bord op een andere plek staat, dan ga je er vanuit dat je daar moet zijn.