Vervangende bussen bij Veenendaal-De Klomp | NS Community
beantwoord

Vervangende bussen bij Veenendaal-De Klomp

  • 24 October 2022
  • 4 reacties
  • 468 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Deze week rijden er drie dagen bussen tussen Utrecht en Ede. Op Veenendaal-De Klomp viel mij op dat echter op de ramen van de wachtruimte een sticker is blijven zitten (na de werkzaamheden in de zomer) die voor die bussen naar het parkeerterrein verwijst, waar deze keer echter de halte niet lijkt te zijn. Die is zo te zien nu gewoon op het busstation zelf. Wellicht handig die sticker te verwijderen dus.

Waar elders soms de tijdelijke paaltjes lijken te ontbreken staat er hier eentje die uitblinkt in nutteloosheid: ze hebben een mobiele incheckpaal direct naast de vaste incheckpaaltjes neergezet 😂

icon

Beste antwoord door Laura NS 24 October 2022, 13:58

Bekijk origineel

4 reacties

Deze week rijden er drie dagen bussen tussen Utrecht en Ede. Op Veenendaal-De Klomp viel mij op dat echter op de ramen van de wachtruimte een sticker is blijven zitten (na de werkzaamheden in de zomer) die voor die bussen naar het parkeerterrein verwijst, waar deze keer echter de halte niet lijkt te zijn. Die is zo te zien nu gewoon op het busstation zelf. Wellicht handig die sticker te verwijderen dus.

Zeker. Ik zet het direct door! Bedankt!

Waar elders soms de tijdelijke paaltjes lijken te ontbreken staat er hier eentje die uitblinkt in nutteloosheid: ze hebben een mobiele incheckpaal direct naast de vaste incheckpaaltjes neergezet 😂

Eh, ja. Nou ja, eh. 

Reputatie 7
Badge +2

Kleine correctie op m'n eerdere post trouwens: de werkzaamheden hebben alleen op woensdag een verbussing tussen Driebergen-Zeist en Ede tot gevolg. In de war gebracht door de omroep hierover.

En wat het mobiele paaltje betreft, ik zie driedubbel... 😉

 

Reputatie 7
Badge +2

Komisch: vandaag rijden er dus NS bussen rond Veenendaal-De Klomp. Men heeft nu het mobiele paaltje aan gezet en voorzien van borden over het in- en uitchecken voor NS bussen. Maar de twee vaste paaltjes er direct naast staan ook nog gewoon aan.

Volgens mij hadden ze het schaarse personeel beter ergens anders voor in kunnen zetten 😉

Badge +3

Op Eindhoven (uitstaphalte voor de NS bussen uit Venlo/Deurne/Helmond, aan de buszijde van het station) twee mobiele palen zo’n 50 meter uit elkaar. Wie die mist moet haast wel blind zijn.

Die hebben natuurlijk wel nut, want om verder met de trein te reizen moet je door poortjes. Voor de rest een stel ‘verkeersregelaars’ erbij (keuvelend met wat NS boa’s die natuurlijk buiten hun verblijf mogen roken). De auto’s van de verkeersregelaars… overdwars op de stoep maar wel een sticker er op dus dat mag blijkbaar 😅

Voor zover ik heb kunnen zien bij de instaphalte (5 minuten lopen staat er op de borden) ook netjes geregeld, al worden reizigers daar gesplitst tussen ‘snelbus Deurne’ en ‘halte Venlo’ (stoppen natuurlijk beide in Helmond).

Oh, en als je niet wenst/kan (trap)lopen naar die instaphalte zijn er taxi’s, maar die zijn slecht aangegeven want daar staat alleen maar een wit bord ‘taxi halte’, ongeveer waar ook de straattaxi’s staan eigenlijk.

Reageer