beantwoord

Waarom niet alle werkzaamheden tonen tussen A en B?

  • 7 June 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Reputatie 4
  • Intercity
  • 100 reacties

Ik wil t.z.t. reizen van Goes naar Amsterdam en kijk vast even op https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor/ of er werkzaamheden aankomen, maar de lijst is lang, dus ik vul deze 2 stations in. Hoera, er is niks aan de hand:

Geen geplande werkzaamheden op jouw traject. Fijn!

 

Of toch? Als ik Dordrecht als bestemming invul, wel. Als ik Lage Zwaluwe invul, niks, maar als ik Roosendaal invul, juist erg veel aan de hand.

Beste NS, schaf dat invulscherm met die 2 stations af en stuur mensen naar de reisplanner zelf (en vertel TOT WANNEER daar de werkzaamheden in verwerkt zijn, ook nog een dingetje), OF doe het goed en meld alle werkzaamheden tussen opgegeven stations en laat de reiziger niet voor een verbinding zonder overstap bedenken in welke deeltrajecten NS het heeft gesplitst.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 7 June 2023, 15:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi LLN,

Ik begrijp wel dat je deze informatie mist. Wanneer je de reis opzoekt in de reisplanner, zul je ook tegenkomen dat er busvervoer wordt ingezet.  Het zou mooi zijn dat je deze werkzaamheden ook terugvindt wanneer je de reis zoekt van Amsterdam naar Goes. Ik ga jouw melding doorzetten! 

Reageer