beantwoord

Wat houdt deze werkzaamheden in?

  • 20 December 2023
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Voor a.s. vrijdag 22 december staat er op het traject van Eindhoven naar Schiphol Airport genoteerd in de app dat er werkzaamheden zijn met een extra reistijd van 15-30 minuten. Ook staat er dat door herstelwerkzaamheden tussen Den Bosch en Eindhoven bussen rijden. Houdt dat in dat we daar uit de trein moeten om vervolgens een stuk met de bus verder te gaan? Ik wil dit even zeker weten. want ik heb net gebeld met een medewerker Klantenservice en zij geeft in gebrekkig Nederlands aan dat we niet uit de trein hoeven. Maar waarom staat dit er dan? Dus daarom hier even de check.

icon

Beste antwoord door Edwin 20 December 2023, 09:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Bijzonder geval inderdaad. Volgens de informatie over de werkzaamheden rijdt er inderdaad geen enkele trein tussen Eindhoven en Den Bosch. Ook de treinen die worden weergegeven in de reisplanner (series 2900 en 3700) rijden niet. 
Het lijkt erop dat iemand is vergeten om de reisplanner aan te passen. 

Reputatie 7
Badge

De collega van de klantenservice heeft het bij het verkeerde eind. Er rijden 22 december geheel geen treinen tussen Den Bosch/Boxtel en Eindhoven, er worden vervangende bussen ingezet.

Ik vrees dat morgen de dassenburcht verwijderd gaat worden. Daar zijn twee weken geleden de voorbereidingen voor getroffen. Wel een hele ongelukkig timing net in het weekend voor de feestdagen.

Gezien het feit dat er ook geen sprinters rijden tussen Tilburg en Boxtel, rijden er er zeer waarschijnlijk wel goederentreinen maar die vervoeren geen reizigers.

Dank je wel Edwin voor deze reactie. Toch wel triest dat je zelfs van Klantenservice niet eens een goed antwoord krijgt. Ik had al zo'n gevoel dat er iets niet klopte. 

En inderdaad….zeer vervelende timing.

Reputatie 7
Badge +3

De klanteNService kijkt volgens mij ook gewoon in de planner, en aangezien die nog niet bijgewerkt is krijg je dus verkeerde adviezen. Hopelijk wordt de planner snel aangepast.

Reageer