beantwoord

werkzaamden id,

  • 9 October 2022
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2

Ik begrijp dat voor onderhoud de id direct niet kan rijden. Zo te zien was dit gepland, wat ik niet begrijp dat er geen alternatief geregeld wordt. Je heb nu treinen en personeel over. Nu is er geen alternatief, alleen de snel trein, in de beleving van de ns is dit een intercity, naar Amsterdam met soms overstap.. Er wordt niet extra ingezet en geen een langere treinen. De reistijd is meer dan twee maal zo lang. Dit kan toch niet op zo belangrijk traject. Nemen jullie je passagiers wel serieus. Zo voelt het namelijk niet. Ik heb niet het idee dat de klant centraal staat. 

icon

Beste antwoord door Sneltram 9 October 2022, 19:14

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Om welk traject gaat dit?

Als Zwolle - Lelystad daar onderdeel van uitmaakt dan heb je inderdaad pech, maar vanaf morgen gaan er meer treinen rijden tussen Zwolle - Amersfoort - Utrecht.

Reputatie 7
Badge +1

Gaat om de IC direct die niet rijdt er staat id direcit.

Badge +3

Gaat om de IC direct die niet rijdt er staat id direcit.

Oh ja, overheen gelezen. Als die (gepland) niet rijdt ben je inderdaad ook een stuk langer onderweg.

Reputatie 6
Badge

Daar rijden vandaag wel degelijk extra treinen. Normaalgesproken kun je in het weekend (sinds de dienstregeling in september is uitgedund) 2x/uur met IC direct en 2x/uur via Leiden. Vandaag zijn er tussen Rotterdam en Schiphol 4 reismogelijkheden per uur via Leiden en 0 met ICdirect. Wil je verder dan Schiphol, is het iets lastiger door werkzaamheden tussen Duivendrecht en Weesp.

Reageer