Hoe komt het dat er iedere maand minimaal één heel weekend werkzaamheden zijn aan de hsl, en dat treinen in die gevallen niet gewoon via Dordrecht rijden? Ik reis met grote regelmaat, enkel in het weekend tussen Rotterdam en Breda, maar ik kan simpelweg niet op deze dienstregeling aan.
werkzaamheden Breda - Rotterdam - Amsterdam
Beste antwoord door Julian
Indien mogelijk wordt een deel van de treinen omgeleid via Dordrecht, maar dat lukt niet met alle treinen vanwege de beperkte capaciteit tussen Dordrecht en Breda.
Dit weekend is omleiden niet mogelijk omdat er ook werkzaamheden zijn tussen Rotterdam en Dordrecht, waardoor er geen treinverkeer mogelijk is op dat traject.
Overigens zijn veel van de werkzaamheden waardoor de HSL geraakt is niet direct op de HSL, maar eromheen. Zo zijn er recent grote werkzaamheden geweest rondom Hoofddorp, en volgens mij zijn de huidige werkzaamheden ook niet op de HSL zelf, maar op het stuk tussen Rotterdam Zuid en Barendrecht.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.