beantwoord

werkzaamheden en net kaartjes gekocht

  • 7 August 2023
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Ik koop net 4 kaarten naar Zandvoort aan zee voor komende week vrijdag vanaf putten. Toevallig zie ik op internet(facebook) dat naar Amersfoort helemaal geën trein gaat deze week! Waarom wordt ik niet geïnformeerd als ik deze kaarten koop? Ik heb nu niks aan mijn kaarten. Ik heb ze al gedownload. Vind dit echt heel slecht!

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 August 2023, 18:54

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Er zijn weliswaar werkzaamheden tussen Amersfoort en Zwolle, maar die vinden plaats tussen Nunspeet en Zwolle. Tussen Nunspeet en Amersfoort, en dus ook tussen Putten en Amersfoort, rijden gewoon treinen deze week. Dat kunt u ook zien als u uw reis plant in de reisplanner.

Overigens zijn vervoerbewijzen voor de trein ook geldig in treinvervangend vervoer dat wordt ingezet als er geen treinen kunnen rijden. Als er dus wel werkzaamheden op uw traject waren geweest, dan had u de kaartjes dus alsnog gewoon kunnen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +3

Je koopt kaartjes zonder de kijken of de geplande reis wel mogelijk is? Gelukkig zijn hier mensen die bereid zijn om iets uit te zoeken zoals @Tochjo die laat zien dat de reis ondanks werkzaamheden mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +2

En sowieso betekend dat er treinvervangende bussen rijden al niet dat de kaartjes ineens onbruikbaar zijn. Die zouden ook gewoon geldig zijn in een NS-bus.

Reageer