zeer luidruchtige jongedames in NS bus Boxtel Eindhoven

  • 20 August 2022
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 3

Zojuist gereisd van Boxtel naar Eindhoven. Aankomst ongeveer om 01.10 uur. 2 dames in de bus produceerden een enorme herrie door luidkeels te zingen en te schreeuwen. Zo luid dat een normale conversatie met andere passagiers onmogelijk was. Het verbaasde mij dat de chauffeur doorreed. Als ik chauffeur was zou ik de bus stilzetten en de dames uit de bus zetten als ze niet normaal gedrag zouden gaan vertonen. Mijn hoorapparaat sloeg op tilt door de enorme herrie, en dan hoor je een tijd helemaal niets meer. Zeer irritant om zo'n busreis mee te maken.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Nederland wordt steeds asocialer wat dat betreft. De ikke-cultuur zit wel heel erg in de genen. Even een vraagje naar aanleiding van een reactie van NS op Twitter: Was er inmiddels iets geregeld voor de slecht ter been zijnde reizigers op Boxtel inmiddels. Ik neem aan dat de lift nog steeds defect was, maar NS had in een tweet vermeld dat ze er iets mee gingen doen. Dus ik ben even nieuwsgierig.

@wim.vogel.52

Veel chauffeurs vinden het zelf ook heel normaal om in hun touringcar de boordradio keihard aan te zetten. Vaak genoeg mee gemaakt bij vervangend busvervoer en bij gehuurde touringcars.

Reageer