Hallo,
Ik heb vorige maand mijn flex abonnement besteld. Dit is een bedrag van €25.00 pm. Hoe kan het dan dat mijn factuur boven de €100.00 euro is?
Hallo,
Ik heb vorige maand mijn flex abonnement besteld. Dit is een bedrag van €25.00 pm. Hoe kan het dan dat mijn factuur boven de €100.00 euro is?
Beste antwoord door Tochjo
Dat is zonder nadere informatie lastig te zeggen. Een mogelijke reden is dat er ook reiskosten in rekening worden gebracht die niet onder het abonnement vallen. Dat is bijvoorbeeld het geval voor reizen met bus, tram en metro, die zijn altijd tegen vol tarief. Een andere mogelijke reden is dat er iets is misgegaan met in- of uitchecken waarvoor er correctietarieven in rekening worden gebracht.
Hebt u een Mijn NS-account? Dan kunt u daar bij Facturen een specificatie van de kosten vinden. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen waarvoor u moet betalen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.