Skip to main content
beantwoord

abonnement bestellen


ik wil een dalurenabonnement bestellen. Op saldo. maar krijg de melding dat de Flex…. niet meewerkt.

Kortom kan geen abo bestellen.

Hoe lang gaat deze storing duren?

Beste antwoord door Thom

Het enige abonnement dat u nog op saldo kunt bestellen is Dalvoordeel. Als u doorklikt bij Abonnementen en Dalvoordeel  krijgt u de optie dat u kunt kiezen tussen Flex of op saldo.

 

Bij mij werkt het.

Bekijk origineel

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 21 mei 2024

Hallo maaimij en welkom bij de NS Community,

 

Er is momenteel geen storing gaande. Wat is de exacte melding die je krijgt?


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 21 mei 2024

Het enige abonnement dat u nog op saldo kunt bestellen is Dalvoordeel. Als u doorklikt bij Abonnementen en Dalvoordeel  krijgt u de optie dat u kunt kiezen tussen Flex of op saldo.

 

Bij mij werkt het.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 21 mei 2024

De precieze foutmelding helpt vaak om de oorzaak te achterhalen. Ik verwacht niet dat de melding was “de Flex werkt niet mee” 😉

En op welk moment tijdens het bestelproces krijg je de melding?


Reageer