De conducteur was op de hoogte van de defecte poortjes - stond er met mij naast. Ik dacht dat hij me zou inchecken in de trein maar blijkt nu een correctietarief van 50 euro te hebben geregistreerd! Ik heb een al jaren abo voor dit traject en normaal wordt een fout automatisch gecorrigeerd. Ik ben perplex!
beantwoord
correctietarief bij defecte poortjes Amsterdam C spoor 1 op 02-12
Beste antwoord door JurgenH
Hiervoor neem je het beste even rechtstreeks contact op met de klantenservice. Waarschijnlijk kan e.a. wel rechtgezet worden.
De NS Community is een klant-helpt-klant-forum, en wij kunnen dus niet bij klantgegevens.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.