beantwoord

factuur

  • 4 January 2022
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

ik heb een mail, dat ik mijn eerste factuur heb, en dat deze al betaald is, ook dat ik het in mijnns in het menu onder facturen kan vinden, maar onder het menu kan ik niks vinden. het was de eerste betaling, en deze factuur heb ik nodig voor mijn werkgever.

icon

Beste antwoord door brenda66 4 January 2022, 22:43

Bekijk origineel

8 reacties

Goedenavond brenda66. Welkom bij de NS Community.

De mail die je hebt ontvangen m.b.t. het afsluiten van je abonnement kan gezien worden als factuur. -Er komt geen specifieke factuur in Mijn NS te staan. Dat zal bij de eerstvolgende factuur pas het geval zijn.-

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb toch van allebei de keren dat ik een nieuw Flex abonnement heb afgesloten een factuur voor de eerste maand staan in MijnNS. De eerste keer was in 2019 waarbij ik een Traject Vrij abonnement wijzigde naar Flex Dal Voordeel op een bestaande kaart. De tweede keer Flex Dal Voordeel besteld op een nieuwe kaart afgelopen november.

Badge +3

In de NS app kan je onder het kopje Mijn NS geen facturen vinden (en ook niet welk abonnement je hebt). Via de Mijn NS website wel.

Als je een mail krijgt over een (reeds betaalde) factuur dan moet die er inderdaad zijn in Mijn NS, want als bijlage bij de mail doet NS bij consumenten niet aan…

Van de week overigens meer meldingen over facturen die (nog) niet inzichtelijk/te downloaden waren, maar dat bleek over verlengingen van OV-fiets te gaan.

Momo heeft gelijk. Het kan zijn dat Mijn NS ietwat achter loopt en dat de factuur in de loop van de week alsnog inzichtelijk wordt. Mocht je meerdere Mijn NS-accounts hebben, check dan even of je wel met het juiste e-mailadres inlogt.

ik kijk via de website onder mijnns, en in de mail staat echt dat de factuur klaar staat in mijnns onder facturen. Er staat zelfs een nr bij van het factuur, en ook dat deze al betaald is.

Momo heeft gelijk. Het kan zijn dat Mijn NS ietwat achter loopt en dat de factuur in de loop van de week alsnog inzichtelijk wordt. Mocht je meerdere Mijn NS-accounts hebben, check dan even of je wel met het juiste e-mailadres inlogt.

heb maar 1 account.

Badge +3

Oke dan even afwachten.

Jammer dat in Mijn NS bij het overzicht van de facturen de nummers er niet meer bij staan.

gevonden, het staat niet onder het mapje menu, maar onder het mapje startpagina. Dus foutje in het bericht van de NS. Iedereen  bedankt voor het meedenken. 

Reageer