Ik heb abonnement besteld en opgehaald bij de automaat, maar dit wordt niet herkend. Dus ik reis nog steeds vol tarief. Wie kan di verhelpen, want op de website staat nergens een telefoon nummer.
Is er ook een servicedesk die ik kan bellen?
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi chris32,
Op deze community helpen reizigers elkaar. Wij zijn dus geen NS-personeel. Op deze pagina vind je alle contactopties van de klanteNService: https://www.ns.nl/klantenservice/contact
En ja, daar wordt deze community als eerste genoemd, maar dit is dus niet “echt” een klanteNService-kanaal. Maar NS is al lang blij als vragen eerst hier worden gesteld, want veel vragen worden hier door reizigers beantwoord en dat kost NS helemaal niks 😉 Maar wij kunnen uiteraard niet bij klantgegevens, dus voor specifieke vragen over je abonnement/factuur/account etc. zul je toch bij NS zelf moeten zijn.
We kunnen natuurlijk wel meedenken. Welk abonnement heb je besteld? Stond deze ook inderdaad klaar bij de automaat? Wat bedoel je met “dit wordt niet herkend"? Hoe weet je/waarom denk je nog steeds tegen vol tarief te reizen?
Voor de volledigheid: Bij alle Flex-abonnementen krijg je bij inchecken alleen maar “Reizen op rekening” te zien. Je kunt dus niet zien welk abonnement je hebt en of je met korting reist, dat is alleen in Mijn NS zichtbaar.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.