Met de NS kaart reizen we (mijn vrouw en ik) uitsluitend op de 7 keuzedagen, want we reizen verder met de auto of de fiets. Door corona lange tijd niet gereisd. Maar dat hoeft geen probleem te zijn, want de geldigheid van de keuzedagen is tegenwoordig één jaar. Met name dit jaar dus flink ingehaald. Bij elke oplading steeds goed gekeken of het klopte. Dat was steeds het geval. Onze laatste dag die is geladen was geldig t.m. 8 mei 2023, hiermee gereisd op 22 mei 2022. Deze week hebben we geprobeerd de nieuwe dag te laden, geldig vanaf 9 mei 2022. Maar er staat niets klaar. En ook de extra (zevende) dag staat niet klaar. Met andere woorden: tot de ingangsdatum van de verlenging op 9 juli 2022 zijn twee keuzedagen helemaal verdwenen. En dat geldt voor beide abonnementen die we hebben. Heb al 2x de klantenservice gebeld, maar ben daar niets mee opgeschoten. Die weet niet meer dan je zelf ook kunt zien in MijnNS. Nu formele klacht ingediend. Zijn er meer die hiermee geconfronteerd worden?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.