beantwoord

onterechte opzegging abonnement

  • 9 September 2022
  • 11 reacties
  • 227 Bekeken

vandaag bestelde ik via een aanbieding een flex-abonnement voor drie maanden. als dank krijg ik naast de melding dat de wijziging is doorgevoerd een opzegging van mijn abonnement. ik heb opeens een betaalachterstand. maar die heb ik niet. en de mails van ns-klantenservice blijven maar binnenstromen verwijzend naar een bijlage die er niet bij zit, ns bellen lukt niet, lange wacht ivm staking?

kortom, help

icon

Beste antwoord door Laura NS 9 September 2022, 12:52

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Je dient hiervoor echt contact op te nemen met de klantenservice van NS, op het forum kun je hier helaas niet mee geholpen worden. 

Door de staking zal het ongetwijfeld erg druk zijn, maar dat is momenteel wel de snelste methode om met NS in contact te komen. 

U kunt bij Flex maar één abonnement tegelijk hebben. Als u wisselt naar wat nieuws stopt uw huidige abonnement per direct en start meteen het nieuwe abonnement. Overigens is een Flex abonnement nooit voor drie maanden maar doorlopend tot u het weer stop zet.

Hoe er daardoor een betalingsachterstand zou ontstaan snap ik al helemaal niet. Daarvoor zult u toch echt bij de Klantenservice moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +1

Wat voor aanbieding is dat geweest?

Ik zie dat er ooit een aanbieding is geweest waar je drie maanden korting kreeg op een dal-voordeel abonnement, maar kan daar nu nergens iets over vinden.

Reputatie 7
Badge +1

Je bent in ieder geval niet de enige met dit probleem:

 

Je bent in ieder geval niet de enige met dit probleem:

 

NS en ICT.... 

Reputatie 6
Badge +1

Wat voor aanbieding is dat geweest?

Ik zie dat er ooit een aanbieding is geweest waar je drie maanden korting kreeg op een dal-voordeel abonnement, maar kan daar nu nergens iets over vinden.

In augustus was er een actie voor korting op dal voordeel of weekend vrij:

 

Reputatie 7
Badge +1

Ah, een soortgelijke korting als ik online al vond dus. Het lijkt er hier op dat er dus iets behoorlijk is misgegaan in de systemen van NS.

Wellicht dat het systeem door die aanbieding onterecht denkt dat er te weinig is betaald?

Kortom: Contact met de klantenservice opnemen is wat TS nu het beste kan doen. Of wellicht dat een moderator beide gevallen kan oppakken.

Reputatie 7
Badge +1

Maar doet NS niet aan een QA voordat dit soort "nieuwe” producten aan de klanten wordt aangeboden. Ik zie vandaag al weer een hele serie nieuwe problemen voor NS. Ik heb momenteel echt de indruk dat NS zich in een snel glijdende schaal naar beneden bevindt.

 

De marketing afdeling moet nu echt per direct stoppen met allerlei nieuwe acties. Eerst moet de bende in het "huis” worden opgeruimd en gecheckt worden op allerlei fouten (E-100, E-102, U-nog wat enz.enz.) en als dat alles nu eindelijk eens een keer naar behoren werkt, kan je voorzichtig weer eens gaan nadenken over afwijkende kortingsacties lijkt mij.    

Zie hier ook direct het antwoord. Het kan zijn dat dit onterecht is. Dat vermoed ik in dit geval in ieder geval wel. Excuus voor de verwarring.

Ik heb anderhalf uur in de wacht gehangen en de klantenservice gesproken. Er zijn meerdere mensen geweest die hierover belden. Je krijgt opeens mails dat ze een deurwaarder op je afsturen maar dat is een fout in het systeem. Advies was de mails te negeren. 

Het was inderdaad de aanbieding van augustus voor 3 maanden flex voordeeluren voor €2,50 per maand.

Reputatie 7
Badge +1

@aninha Ik zou de tekst van de email wel eens willen zien. Ik vind dit echt niet kunnen. NS dient gewoon intern te onderzoeken. Heb je inmiddels ook al per mail excuses ontvangen van NS. 

 

Ik vind dat het bedrijf erg lichtzinnig met dit soort blunders omgaat. 

Reageer