rare mailtjes na wijziging abonnement online

  • 9 September 2022
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 1
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik wijzig online mijn NS traject vrij-abonnement in een NS Altijd Voordeel-abonnement en krijg vervolgens allerlei mailtjes van de NS, o.m. één waarin mijn abonnement wordt opgezegd i.v.m. een betalingsachterstand en waarin zelfs met een incassobureau wordt gedreigd. In andere mailtjes wordt verwezen naar niet bestaande attachments. . 

Is de NS gehackt, stuurt men standaard zulke bizarre mails bij een wijziging van een abonnement of is men gewoon weinig klantvriendelijk bezig? Ik ben hier als trouwe en altijd keurig betalende klant nogal pissig over. 


8 reacties

Badge +3

Het is zeker niet standaard en u bent in ieder geval niet de enige bij wie dit is gebeurd.

Reputatie 1

Dan neem ik aan dat er ergens een glitch in de ICT-systemen van de NS zit. Dan nog ben ik hier niet zo van gediend. 

Reputatie 7
Badge +3

Echt, als je dacht dat het allemaal niet nog gekker kon bij NS …

 

Dan neem ik aan dat er ergens een glitch in de ICT-systemen van de NS zit. Dan nog ben ik hier niet zo van gediend. 

Helaas zijn er bij NS maar weinig ICT-systemen zónder glitch. Het is werkelijk absurd wat er allemaal gebeurt.

Reputatie 7
Badge +1

Van onschuldige storingen in de reishistorie tot geblokkeerde abonnementen door zogenaamde betaalachterstanden. Of het landelijk platleggen van het treinverkeer door een storing.

Het is niet best dit… 

Reputatie 7
Badge +1

Echt mrfreeeze als mij dit zou gebeuren dan eiste ik persoonlijke excuses van mevrouw Bouwman. Mag ze bij een kopje thee of koffie gaan uitleggen hoe dit nu allemaal weer heeft kunnen gebeuren.  

Reputatie 7
Badge +1

Dan neem ik aan dat er ergens een glitch in de ICT-systemen van de NS zit. Dan nog ben ik hier niet zo van gediend. 

En volkomen terecht.

Reputatie 1

Ik heb wel geprobeerd de klantenservice te bellen maar er is niet doorheen te komen. Maar ik kom hier zeker op terug, al moet ik met ganzenveer een brief op perkament schrijven en deze aangetekend met een diligence bij de klantenservice laten bezorgen. 

Ik kan bevestigen, n.a.v. het bekijken van Rem's casus, dat het een storing betreft. Er is iets aan de hand met mails betreffende betalingsachterstand. Deze kunnen dus inderdaad niet terecht zijn, in Rem's geval was het in ieder geval niet zo. Excuus voor de verwarring!

Reageer