Skip to main content

rare mailtjes na wijziging abonnement online

  • September 9, 2022
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Ik wijzig online mijn NS traject vrij-abonnement in een NS Altijd Voordeel-abonnement en krijg vervolgens allerlei mailtjes van de NS, o.m. één waarin mijn abonnement wordt opgezegd i.v.m. een betalingsachterstand en waarin zelfs met een incassobureau wordt gedreigd. In andere mailtjes wordt verwezen naar niet bestaande attachments. . 

Is de NS gehackt, stuurt men standaard zulke bizarre mails bij een wijziging van een abonnement of is men gewoon weinig klantvriendelijk bezig? Ik ben hier als trouwe en altijd keurig betalende klant nogal pissig over. 

8 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • September 9, 2022

Het is zeker niet standaard en u bent in ieder geval niet de enige bij wie dit is gebeurd.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • September 9, 2022

Dan neem ik aan dat er ergens een glitch in de ICT-systemen van de NS zit. Dan nog ben ik hier niet zo van gediend. 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 9, 2022

Echt, als je dacht dat het allemaal niet nog gekker kon bij NS …

 

Dan neem ik aan dat er ergens een glitch in de ICT-systemen van de NS zit. Dan nog ben ik hier niet zo van gediend. 

Helaas zijn er bij NS maar weinig ICT-systemen zónder glitch. Het is werkelijk absurd wat er allemaal gebeurt.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • September 9, 2022

Van onschuldige storingen in de reishistorie tot geblokkeerde abonnementen door zogenaamde betaalachterstanden. Of het landelijk platleggen van het treinverkeer door een storing.

Het is niet best dit… 


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • September 9, 2022

Echt mrfreeeze als mij dit zou gebeuren dan eiste ik persoonlijke excuses van mevrouw Bouwman. Mag ze bij een kopje thee of koffie gaan uitleggen hoe dit nu allemaal weer heeft kunnen gebeuren.  


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • September 9, 2022

Dan neem ik aan dat er ergens een glitch in de ICT-systemen van de NS zit. Dan nog ben ik hier niet zo van gediend. 

En volkomen terecht.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • September 9, 2022

Ik heb wel geprobeerd de klantenservice te bellen maar er is niet doorheen te komen. Maar ik kom hier zeker op terug, al moet ik met ganzenveer een brief op perkament schrijven en deze aangetekend met een diligence bij de klantenservice laten bezorgen. 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • September 9, 2022

Ik kan bevestigen, n.a.v. het bekijken van Rem's casus, dat het een storing betreft. Er is iets aan de hand met mails betreffende betalingsachterstand. Deze kunnen dus inderdaad niet terecht zijn, in Rem's geval was het in ieder geval niet zo. Excuus voor de verwarring!